Yang dikasihi dan disanjungi

Yang dikasihi dan disanjungi
YBhg Tuan Guru Dato' Dr Haron Din

Saturday 23 February 2013

Terima kasih untuk segalanya...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur dipanjatkan kehadrat ilahi yang telah memberi sedikit kekuatan kepada ana untuk terus memberi khidmat rawatan bekam dan rawatan islam bagi memenuhi permintaan untuk sahabat sahabat yang berhajat.

Kelmarin ana dijemput oleh En Sha ke sebuah apartment untuk berbekam, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Terima kasih untuk En Sha diatas layanan baik dan sudi bersembang sambil berkongsi pengalaman. Semuga Allah S.W.T membalas segala kebaikan En Sha dengan keberkatan dalam kehidupan pada setiap detik yang bakal dilalui...harapan ana satu ketika nanti dapatlah dipertemukan semula dengannya in syaa Allah...

Keesokan harinya pula dapat panggilan telefon untuk merawat di Hospital Besar Melaka. Kes pertama seorang gadis yang telah koma hampir 2 bulan tetapi telah mula sedar sehari sebelum ana datang merawat. Sebenarnya ana adalah perawat Darussyifa yang kedua datang mengunjunginya. Begitulah rutin bagi kami yang sentiasa berusaha memenuhi permintaan dari pesakit mengikut kesesuaian waktu masing masing.

Sebelum sempat melangkah keluar dari bilik ICU tangan ana disambar oleh seorang pemuda yang meminta mendoakan ayahnya yang terlantar di wad bersebelahan. Semuga Allah memberi kesembuhan kepada mereka yang diuji dengan pelbagai penyakit ini.
Dibawah ini ana titipkan salah satu doa yang boleh diamalkan ketika kita diuji dengan penyakit.

 
Kepada sahabat sahabat yang kadangkala merasa resah atau hati berdebar debar digalakkan juga mengamalkan doa dibawah ini.
 

Begitu juga dengan mengamalkan doa dibawah ini dibaca sebanyak mungkin sebaiknya dijadikan zikir...



  Semuga dengan perkongsian kali ini dapatlah memberi sedikit menafaat kepada semua pengunjung blog ana ini. Ana cuma memanjang ilmu yang pernah ana pelajari satu ketika dahulu, semuga Allah S.W.T sentiasa melindungi kita hendaknya...wassalam.

No comments:

Post a Comment