Yang dikasihi dan disanjungi

Yang dikasihi dan disanjungi
YBhg Tuan Guru Dato' Dr Haron Din

Sunday 17 February 2013

Ikhtiar Penawar Darah Tinggi, Kencing manis, Gout dan Kolestrol

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dengan keizinanNya dapat kita bertemu lagi dan semuga kehidupan kita sentiasa dirahmati dan diberi kesihatan yang baik. Entri kali ini ana ingin memperkenalkan kepada sahabat sahabat sejenis bahan kekacang yang telah diamalkan sejak turun temurun untuk mengubati penyakit Darah Tinggi, Kencing Manis, Ghout, dan Kolestrol berlebihan dalam badan dengan izin Allah S.W.T iaitu kekacang yang didapati dari buah Tunjuk Langit

Apabila mengetahui khasiatnya seperti yang diajar oleh salah seorang orang lama Darussyifa' ana mula mencari bahan ini sehinggalah diberi oleh bapa saudara ana ketika singgah minum dikedai kopi miliknya.Teruja sungguh hati nak mencuba tapi apabila dikunyah terasa pahit yang amat sangat hinggakan 2 gelas air tebu pun belum dapat menghilang rasa pahitnya. Terbantut hasrat untuk menjadikannya salah satu makanan kesihatan.

Minggu lepas ana ada terbaca dalam FB tentang produk Kapsul Tunjuk Langit tanpa berlengah ana terus menghubungi pengeluar produk ini, melihat testimoni dari pesakit yang menampakkan keberkesanannya ana terus bersetuju untuk menjadi pengedar pertama di negeri Melaka.
Bukan keuntungan yang menjadi keutamaan tetapi ana membeli produk ini diri ana sekeluarga dan juga kepada sahabat sahabat yang pernah sampai teratak bekam ana dan juga pengunjung blog ana sekiranya memerlukannya.


Produk ini dihasilkan oleh syarikat Kyuju Herbs and Health dari Johor, harga sebotol RM 60.00 mengandungi 60 biji kapsul. Peraturan mengambil ubat ini ialah bagi yang telah disahkan menghidap penyakit seperti yang dinyatakan hendaklah mengambilnya sebanyak 2 kapsul sehari iaitu sebiji disebelah pagi dan sebiji pada sebelah malam. In syaa Allah dalam tempoh 2 minggu - 4 minggu dapat dilihat kesannya.Bagi mereka yang berikhtiar untuk mencegah disarankan untuk mengambil 1 biji kapsul 2/3 hari sekali (seminggu 3 biji kapsul) Kepada pengamal kapsul Tunjuk Langit ini digalakkan meminum 8 gelas air setiap hari untuk membantu menyingkir bahan yang akan dibuang melalui saluran kencing.

Kepada yang berminat boleh menghubungi ana kerana stok pada ana hampir habis dan akan dioder sehari dua lagi. Untuk maklumat lanjut boleh search dalam FB taip Kapsul Tunjuk Langit- Mahogany Capsule.

Sekian sahaja buat kali ini dari ana wassalam...

 

No comments:

Post a Comment