Yang dikasihi dan disanjungi

Yang dikasihi dan disanjungi
YBhg Tuan Guru Dato' Dr Haron Din

Monday 22 October 2012

Dari wanita untuk wanita

Assalamualaikum

Alhamdulillah penuh kesyukuran dipanjatkan kehadrat ilahi yang memberi kesempatan buat kak ida mencatat secebis pengalaman membekam . Sebelum ni kak ida langsung tidak berkesempatan nak menulis dalam blog ini disebabkan kesibukan tugas harian.

Mutakhir ini kak ida menerima banyak permintaan berbekam dari kaum wanita dari pelbagai peringkat usia. Biasanya rawatan dilakukan dirumah yang 'berhajat' untuk lebih privasi. Ada juga yang datang ke teratak bekam kami. Beberapa hari lepas selepas solat maghrib, kak ida bersama suami bergerak ke Tampin untuk memenuhi permintaan berbekam dari adik N. Terima kasih buat adik N yang telah memberi layanan baik kepada kami, rupa rupanya adik  N nervous juga maklumlah belum pernah berbekam. Namun kak ida memuji sikap beraninya,sebelum tamat sesi berbekam 10 cup datang pula rakan rakannya yang mungkin turut teruja untuk mengetahui kaedah rawatan bekam ini. Salah seorang rakannya adik A mencuba berbekam 2 cup. Petang tadi ke Paya Rumput untuk membekam kakak yang mengalami sakit lutut. Alhamdulillah segalanya selesai dengan baik.


Set Bekam Sammora 30 cup hadiah dari hubby

Melihatkan permintaan dari kaum wanita semakin meningkat suami  menghadiahkan satu set bekam Sammora 30 cup buat kak ida. Gembiranya rasa hati kerana memang telah lama mengidamkan set bekam Sammora ni. Memang best guna set bekam baru ni, laju je buat kerja...

Untuk semua wanita diluar sana tak kira peringkat usia atau bangsa sekiranya berhajat untuk berbekam bolehlah menghubungi suami kak ida untuk temu janji.
Buat semua makcik,kakak dan adik adik yang pernah mendapat khidmat rawatan bekam dari kak ida terima kasih diucapkan semuga sembuh dari penyakit/masalah yang dihadapi.
Sekian dari kak ida buat kali ini...

No comments:

Post a Comment